Brøndby IFs partnernetværk kom på noget af en udfordring, da de pludselig fik stillet en opgave, der lå noget væk fra arbejdsopgaver, de står overfor i hverdagen.
Brøndby IF har i år iværksat de fire partnernetværk Fællesskabet, Kommunikation og presse, Kommercielt content og CEO, hvor klubbens partnere kan komme tættere på Brøndby IF og hinanden og på den måde udveksle idéer og aftaler.
2. marts afholdte Fællesskabet så møde på DFDS-færgen Crown, og det udviklede sig til et møde, der ikke ligner de andre.
Samlingen startede ud med et foredrag om selve Crown, men det blev pludselig afbrudt af ‘politiet’, som skulle have opklaret et ‘mord’ på færgen.
Læs også: Fashanu: Kender til syv homoseksuelle
Stuntet kom fuldkommen uventet for parterne, som blev inddelt i hold, som så skulle opklare ‘mordet’.
Samtlige hold tog udfordringen i strakt arm og nød det pludselige og uventede afbræk.
– Det var lidt tungt at komme i gang, men det var værd at vente på, sagde Per Birkedal fra Partner Pension til Brøndbys hjemmeside, da dagen nærmede sig sin afslutning, og han blev bakket op af Andreas Riggelsen fra Global Montage, der også nød netværksmødet.
Se også: Video: Brøndby-stjerner besøger julemærkehjem
– Det giver jo en sjov indgangsvinkel til tingene. Man kommer ud af at være business-business og kommer meget mere ind på hinanden på en anden måde.
Se videoen af det alternative netværksmøde nedenfor.
Under videoen fortsætter artiklen, som udpensler, hvad Brøndbys erhvervsnetværk helt præcist går ud på, og hvad de fire forskellige grupper står for.
Her kan du få Brøndby IF’s fire erhvervsnetværk præsenteret:
Fællesskabet
Erhvervsnetværket ‘Fællesskabet’ har til formål at bringe partnerne endnu tættere på klubben. Med udgangspunkt i forretningen Brøndby IF drages der paralleller til erhvervslivet fra dagligdagens mindre udfordringer til de store uforudsete omlægninger.
Netværket drives af marketingchef Thomas Skov Petersen og afholdes hver tredje uge.
Kommunikation og presse
Erhvervsnetværket ‘Kommunikation og presse’ er for de personer, som til daglig arbejder med ekstern og intern kommunikation, enten som kommunikationschef eller pressechef, som ledelsesværktøj.
Netværket drives af kommunikationschef Christian Schultz og afholdes seks gange om året.
Kommercielt content
Erhvervsnetværket ‘Kommercielt content’ tager udgangspunkt i, hvordan man som virksomhed skaber og bruger indhold fra eget brand til at aktivere sine kommercielle investeringer.
Netværket drives af kommerciel direktør Henrik Reichel Bartholdy og afholdes seks gange om året.
CEO
Erhvervsnetværket ‘CEO’ er et professionelt netværksforum for topledere med interesse for at udvikle og dele viden om ledelse, strategi og virksomhedsudvikling.
Netværket drives af administrerende direktør Søren Vadmand og afholdes to gange om året.
Som partner i Brøndby IF har du adgang til alle fire netværksgrupper, hvilket giver din virksomhed en masse inspiration, netværk og unikke oplevelser.